Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Jugoslav Kiprijanović podneo krivičnu prijavu protiv Šešeljevog vozača zbog napada bejzbol palicom ispred Skupštine

Komentari (18) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 27 jun 2019 14:23
Slavko
AUUUUUU BRUKE KAKO SE PONASA JEDAN SRPSKI INTELEKTUALAC NE SAMO STO JE POCEO DA PODRZA IZDAJNIKA VUCICA VEC JOS MLATI OSTALE KO STO VUCICEVI SNS MLATE PO VETERNIKU I FUTOGU KAKO JE MENE SRAMOTA STO SAM PODRZAVA SESELJA I GLASA ZA NJEGA JER SAM MISLIO DA CE OSLOBODITI NASU RSK KO I SVI KRAJISNICI A ON SE SA IZDAJNIKOM SLIZAO JA STVARNO NE ZNAM KOGA MI SRBI DA PODRZIMO DA NAS SPASE.
Preporuke:
26
110
2 četvrtak, 27 jun 2019 14:31
Pera
U Srbiji je nažalost uvek toga bilo, ranije kada sam ja bio član SRS moj sin je u srednjoj Mašinskoj školi u Nišu bio poznat po tome što odma udara kada neko vređa Šešelja. Ja sam mu govorio da ne treba to da radi, da je dovoljno da im podvikne i pokaže ko je glavni, ali nije me slušao. Ne vredi se tući zbog političara, sa sadašnje tačke gledišta jedino je 5. oktobra 2000. to imalo nekog smisla, posle ne.
Preporuke:
17
88
3 četvrtak, 27 jun 2019 14:39
bozovic
To je u redu, mada od toga nista nece biti. Medjutim, jako vazno bi bilo da Kiprijanovic podnese prijavu unutrasnjoj kontroli Mupa, jer su svi videli da policajac na licu mesta nije postupao. To je sustina, udariti zakonskim merama na policiju, zbog nepostupanja, odnosno postupanja po SNS direktivama. Niko nije podneo prijave unitrasnjoj kontroli zbog npr. Savamale, a trebalo je. Da vidimo da li ce unutrasnji policijski sistem da zakaze? Podsetimo se, masovne grobnice u Dunavu i Batajnici su isplivale bas zbog unutrasnje kontrole.
Preporuke:
20
78
4 četvrtak, 27 jun 2019 14:41
@Slavko
u se’ i u svoje kljuse?
Preporuke:
6
25
5 četvrtak, 27 jun 2019 14:54
zarđale bejzbol palice
Zarđale kašike nisu u modi više?
Odoše u istoriju.
Osta rđa.
Preporuke:
20
75
6 četvrtak, 27 jun 2019 15:02
Crveno-crna
Bezbol demokratija.
Preporuke:
21
79
7 četvrtak, 27 jun 2019 16:40
Zvonimir Bgd
Na priloženom snimku vidimo gužvu ispred glavnog ulaza u Narodnu Skupštinu Srbije.
Grupa ljudi fizički sprečava dolazak narodnih poslanika na zakazano zasedanje. Ovo sprečavanje se sastoji u fizičkom prisustvu na putnoj stazi predviđenoj za pristup poslanika Skupštini, zatim glasnim negodovanjem i psovkama prema poslanicima koji pristižu.

Potom vidimo reakciju onih koji su sprečavani da pristupe svom radnom mestu. Rekacija se sastoji u glasnom negodovanju i psovkama, a i fizičkom pretnjom upotrebe bejzbol palice kao sredstvom obračuna.

U čitavom događaju postoji nekoliko kažnjivih dela po važećim propisima ove države. Počinili su ih akteri nekoliko zavađenih strana. Policija i obezbeđenje nisu koristili svoja ovlašćenja na licu mesta, nego pokušali da smire uzavrelu situaciju nastalu između lica koja uživaju poslanički imunitet. Vidimo policajca koji smiruje vozača i vraća ga u vozilo.

Sud bi trebalo da utvrdi ko je uzrokovao incident, a zatim da presudi po činjenicama i zakonu.
Preporuke:
113
13
8 četvrtak, 27 jun 2019 17:48
Deda Mile ima farmu
@ Zvonimir Bgd
E, ako je i od tebe, mnogo je!
Ponovo pokušavaš da relativizuješ, umanjiš oli bar da dovedeš na isti nivo, po tebi "kažnjiva dela" koja su "kao" učinile obe sukobljene strane! Da li je Skupština samo Šešeljevo radno mesto, ili je to radno mesto i demonstranata, Boška, Jugoslava i ostalih poslanika Dveri!
Posle, se "pravdaš" da nisi Šešeljev bot, nego nekakvom "gimnastikom" objašnjavaš kako je to za Boga, tvoje mišljenje! Najbolje je da Šešelj i njegov bozač podnesu krivične prijave zbog toga što su ih Dverjani "izazvali"! Šešelj huška na gaženje, ovaj udara narodnog poslanika...
Preporuke:
10
65
9 četvrtak, 27 jun 2019 19:07
Zvonimir Bgd

Deda Mile ima farmu
Da li je Skupština samo Šešeljevo radno mesto, ili je to radno mesto i demonstranata, Boška, Jugoslava i ostalih poslanika Dveri!

Bojkotujući Skupštinu, oni bojkotuju i to svoje "radno mesto". Pošto je to njihova politička odluka u smislu protesta, ne podrazumeva i sprečavanje drugih poslanika da na zasedanje Skupštine dođu. Moj komentar je objektivan i u njemu nema ni jedne neistinite tvrdnje. Ti bi bio jako loš sudija. Ne bi morali ni da te korumpiraju, sudio bi po stranačkim simpatijama.
Ja sam, sa distance komentatora, a ne učesnika u događaju, jasno označio koji su postupci kažnjivi na svim stranama i, shodno tome, smatram da je stvar suda da ceo slučaj razmotri na osnovu činjenica i po zakonu.
Gde je tu "botovanje", to ni ti ne znaš, nego pišeš tek onako, pošto drugačije i ne umeš.
Preporuke:
50
7
10 četvrtak, 27 jun 2019 20:14
Deda Mile ima farmu
@ Zvonimir Bgd
Ne, nisi izneo stav sa strane posmatrača, a evo i dokaza u tvojim rečima:

...Potom vidimo reakciju onih koji su sprečavani da pristupe svom radnom mestu. Rekacija se sastoji u glasnom negodovanju i psovkama, a i fizičkom pretnjom upotrebe bejzbol palice kao sredstvom obračuna.

Nije pretnja, nego je upotrebio i udario Kiprijanovića!
Stalno bre, relativizuješ, pravdaš "Crvenog vojvodu", podmećeš...
Što nisi izvukao iz mog komentara činjenicu da je Šešelj huškao, a vozač udario? Ne, te činjenice ti ne odgovaraj!
Da je situacija bila obrnuta od tebe bi smo se načitali svega i svačega!
Da li bi ja bio slab ili loš sudija je drugo pitanje! Pravo mi nije struka, a ti svojim komentarima pokazuješ da bi bio odličan režimski sudija, da si odličan bot, i da se u sve razumeš!
Kinezi kažu: Ne trudi se da sve znaš, da ne bi bio neznalica u svemu!
Preporuke:
4
34
11 četvrtak, 27 jun 2019 20:17
Deda Mile ima farmu
Miki, Zvonimir Bgd i ostali radikalski botovi. Da li vi stvarno mislite da lupanjem minusa možete da promenite realnost?
Preporuke:
5
31
12 četvrtak, 27 jun 2019 20:34
Pera
Miki druže što si mi nalupao minuse kada se ti i ja slažemo oko 5. oktobra? Nije valjda zato što sam izašao iz SRS? Sada ne podržavam nikoga i bojkotujem izbore.
Preporuke:
7
1
13 četvrtak, 27 jun 2019 21:51
Zvonimir Bgd

Deda Mile ima farmu
Ne, nisi izneo stav sa strane posmatrača...
Nije pretnja, nego je upotrebio i udario Kiprijanovića!

Širiš temu tendenciozno sa elementima spekulacija. Komentarišemo ovaj tekst sa video prilogom. Jasno sam napisao šta vidimo na priloženom snimku. Izvoli, pa pogledaj. Sve strane su upotrebile nasilje. Najpre ona koja je fizički preprečila prolaz na glavnom ulazu u Skupštinu, zatim i oni koji su krenuli na one prve. Vozač je kod vrata svog auta krenuo na neku osobu koja se ne vidi, niti je jasno da li je u tom trenutku upotrebio palicu, ruku ili, pak, telom nasrnuo. Tučnjava se ne vidi. Na sudu ide reč jednog protiv reči drugog. Dakle, upravo se o tome radi - da ni ti ni ja ne znamo šta se SVE TAČNO DOGODILO. Sud sudi na osnovu dokaza, a ne rekla-kazala verzija, izliva emocija i padanja u nesvest... To u pravu ne prolazi.

Demokratija koju bi ti uveo ne bi se razlikovala od one koju smo do sada gledali u dosovskoj i nazadnjačkoj Srbiji.
Preporuke:
26
1
14 četvrtak, 27 jun 2019 22:28
Miki
Pera
Miki druže što si mi nalupao minuse kada se ti i ja slažemo oko 5. oktobra? Nije valjda zato što sam izašao iz SRS? Sada ne podržavam nikoga i bojkotujem izbore.


Popio sam više alkohol da smirim živce od ovih koji mrze Slobodana Miloševića i Šešelja i sada ništa neznam šta radim.

POZDRAV BRATE MILI !!!
Preporuke:
1
0
15 četvrtak, 27 jun 2019 23:45
Deda Mile ima farmu
@ Zvonimir
Niko nije tako slep kao oni što neće da vide!
Vi radikali ste svi od reda vrsni pravnici i pisci, valjda po ugledu na vođu vam!
Svestan si da gubiš bitku u argumentima i činjenicama i po starom dobrom radikalskom običaju počinješ da spinuješ, menjaš teze i da vređaš! Mora da ti se dos mnogo zamerio kad ih stalno pominješ! K'o da su te penzionisali ili smenili sa mesta predsednika kućnog saveta ili MZ, pa si kivan na njih. I ako se trudiš da deluješ kao sofisticirani bot, ti si ipak samo bot!
Preporuke:
1
23
16 petak, 28 jun 2019 12:24
Zvonimir Bgd
Deda Mile ima farmu

Da li čitaš svoje komentare pre nego što ih pošalješ? Pa, zar ne vidiš da ti se sve svodi na ono bot, pa bot? Radikalsko spinovanje, veliš? Imaš li ti nešto drugo da napišeš u prilog svom stavu?
Šta je to što te vređa? Dokaži da nešto od onog što sam naveo nije istina, pored očnog vida i sluha za koje se nadam da ih imaš. Ako to uspeš, malo vrede moje "uvrede". Zašto mi prišivaš motive izmišljotinama o nekakvom penzionisanju i kivnosti? Da li znaš s kim se dopisuješ? Nema ništa od toga.
DOS se zamerio pre svega onima koji su mu verovali i glasali za njega. Dakle, meni nije, sa te strane. Jeste svojom pljačkaškom i antidržavnom vladavinom.

I ne uzbuđuj se mnogo oko pluseva i minusa. Važno je šta se napiše, ako si čovek. Međutim, tvoj način rasprave nije "bitka argumentima i činjenicama". To je nervoza i ostrašćenost.
Preporuke:
0
0
17 petak, 28 jun 2019 14:09
Deda Mile ima farmu
Zvonimir
To što ti pišeš o čitanju komentara odnosi se upravo na tebe!
Tvoje spinovanje sam dokazao citirijaću tvoje reči.
A evo još jednog od tvojih "bisera"
Dakle, citiram: "Širiš tendeciozno...Na snimku se ne vidi da je došlo do tuče!... Ni ti ni ja ne znamo šta se stvarno dogodilo!"
Dakle, ti priznaješ da nisi video na snimaku, ali "pouzdano" znaš da vozač nije udario Jugoslava!To što se ne vidi na snimku, tačnije što ti ne vidiš, kako sam kažeš, ne znači da se nije dogodilo i da prisutni nisu videli šta se dogodilo!
I na kraju, odakle ti znaš da ja nisam bio prisutan, i da nisam video ceo događaj iz prve ruke?
Eto, to su argumenti na koje nemaš odgovor!
Živ i zdrav, ti meni bio Zvonimire!
PS DOS-ovsku vlast ti stalno prvi pominješ
Preporuke:
0
0
18 petak, 28 jun 2019 21:41
Zvonimir Bgd

Deda Mile ima farmu
Dakle, ti priznaješ da nisi video na snimaku, ali "pouzdano" znaš da vozač nije udario Jugoslava!To što se ne vidi na snimku, tačnije što ti ne vidiš, kako sam kažeš, ne znači da se nije dogodilo i da prisutni nisu videli šta se dogodilo!

Udaraš iz sve snage na otvorena vrata. Nigde nisam napisao, ni direktno, ni indirektno, da pouzdano znam kako vozač NIJE udario nekoga (Kiprijanovića ili još nekog). Naprotiv, ponavljam da su moji komentari isključivo u vezi sa dostupnim izvorima u medijima, u šta, kao najubedljiviji dostupan izvor, ubrajam priloženi snimak. U vezi sa tim, trebalo bi da kao fakultetski obrazovan čovek, shvatiš napisano. A to je da "ne znamo šta se SVE TAČNO DOGODILO. Sud sudi na osnovu dokaza, a ne rekla-kazala verzija, izliva emocija i padanja u nesvest... To u pravu ne prolazi."
Pri tome, uočavam prestupe koje su počinile sve strane u ovom incidentu. Ako si bio svedok, pomozi im. Na sudu svedoci imaju vrednost.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner